I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Bersama Zaty ,Syazwan dan Jieha
Saturday 13 October 2012 | 23:33 | 0 BlackWhite
Masa di sekolah , wan ajak aku pegi rumah zaty . Mula-mula bila difikirkan balik aku malas , sebab takde transport , bila time aku dengan wan habis main biltzone , kat bus station wan ajak lagi , aku fikir 100 kali nak pegi tak nak pegi tak , pastu wan cakap kalau aku pegi dia pegi , kalau aku tak pegi dia tak pegi , bila bus meru dah sampai aku tengok penuhh , last last bila difikirkan balik , wan dengan jieha  
kan baru couple , so aku nak diorang bersweet miwit dulu , Ermmm aku pegi je lah , haha !.. Bila dah ride sampai zaty , aku dah bagi salam banyak kali lah , mana lahh zatyy ni , lama-lama aku terdengar satu suara yang garau keluar dari rumah zaty itu , "Eh Azrull kejap kejap " , Emmm mungkin penunggu gua kot ! bila dia keluar jer " Owhh Ayam Terbang rupenya " , haha ! bila dah lepak depan rumah zaty tu , tiba -tiba dinie keluar dengan baju apa lah , tapi nice , pastu dia bawak kereta sorong pelik gyle doh sampai wan gelak macam orang gyle , aku just tersenyum jer . First time aku dengar budak 4 tahun cakap " aku tengah sibuk nie buat lah sendiri " Haha tergelak doh aku dengar , puih ! then jieha datang pulak , wan pun menyorok tepi kereta , malu-malu lah tu .masa nak otw nak pegi taman sebelah tu , aku sebenarnya nak jieha dan wan berdua-duaan , tak kesampaiaan plak . When dah sampai taman , memang best lah aku dengan zaty bahan si wan dan jiehah ni , jiehah nak cover malu , tiba-tiba maen fon pulak . haha ! aku dengan zaty sebuk borak  , wan dan jieha diam jer , owhh malu-malu kucing plak *Meow . Time tu tiba-tiba jer cuaca dah guruh and kiteorang pun balik lah , time jiehah dah balik tu , tiba-tiba wan terlupa nak bagi gelang pink tu kat jiehah , aku dah perasan lah dari rumah wan , wan nie tak penah pakai gelang macam tu pun , biar lah dia !.. wan ingat kan nak bagi gelang tu kat zaty dulu suruh zaty pass kat jeiha , lahh lah zaty bawak kiteorg pegi rumah nye si jiehah ni , wan  terkejut tengok ramai orang , wan pun muka dah merah lahh , zaty pegi panggil jieha , aku tau mesti ayat yg bermain difikiran nya " nak apa lagi ni , malu nyer *dup dap dup dap *" haha mungkin kot ! then wan bagi lah gelang tu , pastu zaty suruh pakai kan ! pehh sweet dohh . aku suke part ni , harap-harap ayam ni rakam lahh , boleh lah aku tengok muka wan dan jiehah time tu macam gunung berapi mengelegak . Then aku dengan wan pun balik , bila dah sampai rumah wan , aku suruh wan hantar aku naik basikal roadbike dye , malu gyle doh ... wan bawak basikal , aku diri belakang , dah lah ader satu 1 taji je , memang perit lah kaki aku , nak sampai kan tempat station bus tu punya lah jauh , bila dah sampai jer , Fuhh !!! lega . Btw thankz wan , bila aku naek bas sampai rumah jer , terus tengok bola kelantan lawan selangor ! aku tengok bola dalam bilik tengah baring kat katil , bila bola dah half-time jer , aku pun tertidur lah . Esok pagi nya tau-tau penuh whatsapp , nasib baik masa selangor kalah tu aku dah tertidur lahh ! haha . 







HOPE KORANG BERKEKALAN UNTIL JANNAH ! 






Older Post | Newer Post